søndag 26. februar 2012

Innflyttings gave

kan eg blogge om den siste puffen - 
denne ble ferdig kort tid etter den røde eg heklet. 
Men nå ble den gitt bort i går og kan da endelig få blogge om den. 
Dette ble den fjerde og siste puffen for nå, vet ikke om eg kan si at det
blir den aller sist så får sei siste for nå ;) 

Når eg først fikk teken på dei her så var dei heklet ferdig 
på under en uke - men den er tung og hekle sammen så 
det kjennes i skuldrene når eg er ferdig med den. 


Eg la den ikke på vekten med dyne i - det skulle eg kanskje gjort. 
Men det er ikke småsaker å feste tråder på dette her. 




Elias stille så vanligt gjerne opp foran kamera - ikke kamerasky denne gutte nei. 

Puffen er igjen heklet i gullgarn fra sparkjøp - denne ble det brukt 600g til.

Garnforbruk til nå i år = 3522g = ca 70 nøster
der av 15 av dei er kjøpt i år. (750g)
Er så stolt over garnslankingen min *smiler*

1 kommentar:

  1. Kjempefin puff og flink garnslanker. det meste eg har strikka opp i år er kjøpt i år også. burde begynt å vegd alt agarnet eg og. Men huff nei. hehe. Ha ein fin søndag

    p.s. Må du ha det slik att eg må skrive inn alle desse bokstavne før kommentaren vert registrert. Syns det er så vanskelig å få det rett

    SvarSlett