fredag 11. november 2011

Mitt første innlegg i min nye blogg

Eg skal etterhvert prøve og få noe over fra min gamle blogg Pia81 men det kan ta sin tid.
Eg liker egentlig ikke og begynne på nytt med ny blogg.
Det er mye og sette seg inn i og ikke alltid eg har tid til det. Liker ting når det går fort og kan bli ferdig på en rask enkel måte.Så hold ut med meg - eg vet ikke hvordan dette kan gå.



Eg skal bruke mitt første innlegg til og vise hva eg hadde i mitt siste innlegg i den gamle bloggen:
Fant en utrolig herlig dørkrans på Ravelry
som har havnet på listen over hva eg skal lage på juleverkstedet som
eg og mine barn skal ha om en stund.



Denne skal mine barn få lov til og hjelpe med med.
Ett lite felles prosjekt der dei kan få tvinne tråd rundt hver
sin ball. Det blir en fin dekorasjon til ytterdøren vår.
Gleder meg - det kommer til og bli så kjekt. :D

Takk for besøket, klem fra Marianne

2 kommentarer:

  1. Den var spennande!Kvar har du den andre bloggen din?Helsing Synnøve

    SvarSlett
  2. Det ligg link til den i første linjen. en her har du den : www.pia81.blogg.no ;)

    SvarSlett