onsdag 25. september 2013

Evelina - vest fra drops design

Igjen har eg strikka ein samme ting flere ganger - nå er eg oppe i 5 slike vester og det kan jo hende det kommer flere.
Alle 5 er strikket i gaver til tante jenter eller klassevenninner av jentene mine.
Ja eg fortsetter med gave strikkingen - syns det er like lett å strikke noe som å ta turen i butikken å kjøpe ein gave til dei. Så håper eg fremdeles på at andre kjøper dukker eller leker slik at det er greit at mine jenter kommer med myke pakker.



tror det er på tide å begynne å spare penger til nytt kamera for blidene blir dårligere å dårligere. Mørke og uklare.
Fargene kommer ikke rett fram når eg har strikket i sterke klare farger. Og på dette blide ser den blå-grå vesten grønn ut. Sette nytt kamera på "juleønskelisten" :)


Oppskrift: Drops Ravelry
Garn : Hvit = spar garn og blå-grå = Nora
Garnforbruk : Hvit str5 = 160g, hvit str8/9 = 175g og blå-grå str6 = 160g

1 kommentar:

  1. flotte gaver dette. Tenker at dei som får dei blir minst like glad for desse gavene som leker og slikt. Kjempefine

    SvarSlett