søndag 17. november 2013

Varm om halsen skal me bli

Det går i rykk og napp for tiden. Tar heller fatt på nytt prosjekt enn å feste tråder og 100% ferdig stille eit plagg.
Men til slutt er det haug på hjørnebordet mitt og enkleste måten å rydde opp i det på er å feste tråder og få ting vekk.
Ein god haug med tråder blei det, men også 7-8 ting 100% ferdig er bare kjekt.

I første omgang skal eg vise frem 4 av dei i kveld.
Eg såg eit bilde i eit eller annet ukeblad, husker ikke heilt hvilket.
Av ein hals som da skulle snurres rundt i allefall ein gang tror eg. Mønsteret var setersdal mønsteret men akkurat da var eg veldig inn i marius som eg har strikket til alle rundt om kring det siste halve året.

Så det måtte bli Marius-hals :

(har hatt ei jente som har lekt fotograf og i ettertid syns eg bildene er blitt "tåkete" men i skrivende stund er det alt for seint på kvelden til å undersøke hvorfor)

Hærlige halser blei det i allefall.

Oppskrift : henta litt inspirasjon her og der
Garn: Silja
Garnforbruk : 200g (100g hver)

Har også strikka noen heilt enkle halser full fart. Enkle er ofte det beste... ikke sant?


Oppskrift : min
Garn : Rød = Gullgarn - Rosa = flash garn
Garnforbruk : Rød = 105g - Rosa 60g

3 kommentarer:

  1. Kjempefine halser, likte de mariushalsene fargerike og fine :)

    SvarSlett
  2. Hei vennen. Så flotte halser. Ikkje som man ahr rundt halsen amnge ganger, men tøffe var dei. Begge typene. ha ei flott uke vennen.

    SvarSlett
  3. Åh, har ein haug å feste tråder på jeg også…:) Deilig å få ting heeeelt ferdig!!

    SvarSlett