lørdag 28. desember 2013

Luer og pannebånd

På slutten av året er det bare småting igjen å blogge om. "på tide å gjøre alt ferdig før eg tar fatt på det nye året"

Ei ny Gull lue far Maja blei til - denne litt mer baggy enn den førset


Garn : gull garn
Garnforbruk: 90g
Oppskrift: Maja


Eit heilt enkelt pannebånd.



-garn: ukjent
garnforbruk: 45g
oppskrift - la opp eit maskeantall og strikka + pynta med ein hekla blomst.


BekkiBjarnoll sin blogg er og ein plass eg finner mye inspirasjon. Takket være bloggen hennes så tok eg tak i heklinga igjen etter mange års pause. Stadig innom og plukker med meg inspirasjon.


Ikke heilt fornyd, så får kanskje prøva ein gang til.

Garn: babyull
Garnforbruk: 47g
Oppskrift: Bekkibjarnoll

Marius pannebånd faktisk. Mønsteret er strikket som vrange masker. Hmmm litt vanskelig å se kanskje? Dette er strikket i garnet Marisol som eg aldrig har strikket med før. Abolutt eit deiligt garn, men syns i grunn det er litt dyrt eg med 54kr nøste.




Garn : Marisol
Garnforbruk : 37g
Oppskrift : Marius pannebånd fra Mariusboken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar