fredag 31. januar 2014

Super enkel rask vest

Der er er så raske og enkle å strikke og sånn liker eg!!
Kjempe kjekke gaver - har strikka eit par av dei her og alle har vore fornøyde med sine.
- så satser på at dei som får dei her liker disse også.


Garn: SparGarn
Garnforbruk 155g
Oppskrift : Drops Ravelry



Garnforbruk: 110g ellers som over.

Jenta mi syns de her var så gode og ha på seg, likte vestene eg strikket sist men nå kom spørsmålet om eg også kunne strikke ein sånn til hu. Så eg har lova hu ein i løped av våren.
Den øverste vesten er str 8/9 år den nederste er 5/6år. Den største vesten var litt i største laget til mi jente som blir 9år i mars da, så eg får ta mål og strikke den sånn at den passer min litt mindre 9åring.

2 kommentarer:

  1. Kjempefine vester, dette er nok en populær gave å få.
    Nydelig modell også :)
    Kos deg i helgen
    klem

    SvarSlett
  2. Kjekt med enkle strikk av og til. Sikkert greit tv-strikk det der. kjekt å pynte eit antrekk med ein vest og så varmer det også godt og lett å ta av om det blir for varmt. Flink er du til det meste

    SvarSlett