onsdag 23. november 2011

Ny enkel vest i Kauni - men blei ikke som forventa.

Tidlig i september ble eg ferdig med den første vesten i Kauni -  EK.  Dette garnet var eg så heldig og vinne hos Pinnekroken og
ble "forelsket" med en gang. Kjempe nydelige farger og hvordan
fargene går over i ny farge. 
Så eg måtte så klart bestille meg mer av dette garnet og strikke enda en til neste gutt. Like vester men ikke like farger var tanken. 


Men vest nummer to har eg på en måte klart og lage alt for stor. 
Fargevalget denne gang ble Kauni EH
Forstår ikke helt hvor eg har vært med hodet med gjennom det prosjektet. Vesten er så stor at den faller ned over skuldrene, men det er ikke det som er det verste. Den er 5-6cm videre enn den første. Så den blir nesten som ett telt på den litle gutten. Må vurdere og ta den opp og starte på nytt eller bestille mer garn og bare lage en ny. Hater og gjøre feil. Verste eg vet. Arg. :(
Oppskrift til vesten fant eg hos Pickles : Tøysetoppen 
 Men etterhvert ble det enda en vri så tok litt etter Enda en enkel vest fra Pickles
Og slik fikk eg min vest til og bli min. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar