lørdag 14. januar 2012

Gode, snille Benedicte blir 30år

Og da må hun vel få det hun ønsker seg? 
Første ønske var en slik puff eg hadde laget til mine jenter til jul, 
med litt blanda tanker tok eg fatt på det tunge arbeidet. 
Men etter bare 4 dager var puffen  ferdig. :D
Gullgarn 680g
Så da var det bare og starte på en ny da...



Det andre hun ønsket seg var en jente tur til varmere strøk... vel... 
syns hun måtte få det ønske i oppfyllelse også eg. 
Så i skrivende stund sitter eg ferdig pakket og klar. Reisefølget kommer og henter
meg hva tid som helst.  Turen går til TENERIFE <3 
En hel uke i varmen skal bli helt deiligt. Men kommer til og savne ungene også. 
Det er aller første gang eg reiser på så lang tur og skal være vekke så lenge i fra dei. 


Ha ei fin uke alle sammen. Kosa dåke.
Hilsen Marianne

2 kommentarer:

  1. Kjære Marianne. For ein flott presang til di kjære vennine. Kunne vel ikkje vore bedre. Hverken puff eller tur.Det gjer dere heilt sikkert kjempegodt. Kos dere masse masse. og gratulerer med dagen til vennina di. klem klem klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for gratulasjon :)
    No skal livet nytast i lange drag :)
    Kjempefin puff du har laga!
    Mvh, KristiN

    SvarSlett