tirsdag 25. desember 2012

Oversized ponsho genser

Nå kan eg endelig blogge noen av julegavene - for alle har eg ikke bilde av. Må vente på at mottakerene har tatt bilde og sendt dem til meg. Veldig mye duppetitter som gikk i stykker hos oss denne måneden. - bil, symaskin, forsterker, kamera, kjøkken vekta og daten min - Og så klart i desember når det er nok av utgifter. Så det å erstatte dem får bli når det blir.

Men denne her begynte eg på i mai og hadde meg ein god pause, men i september var den ferdig. I grunnen var det til store jenta mi eg strikka den til, men hu er veldig bestemt på hva hu kler seg i og denne var ikke noe hu syns "satt fint på" :D
Så var det å gå i tankeboksen og tenke på hvem andre som kunne få den. Til slutt ble det en julegave til ei tante jente på 8år.



Oppskrift : Ravelry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar