onsdag 18. desember 2013

Hjerte tunika

Det er noen julegaver eg kan legge ut her uten å bekymre meg for. Denne er til mellomste jenta og hu forstår ikke at den kanskj kan være til henne. Men hu eldste sin blir ikke vist frem før etter julekvelden. Hu er mer av den som snuser og knepper på gavene og sliter med å vente. Så spent er hu. Mellomste jenta tar ting litt mer med ro.


Nå er det eg som må vente på å få se hvordan den er på henne. Syns den ser så vid ut i halsen. Så spenningen ligger mest på det. Men blir den for vid så får eg rette opp i det etter jul. Ikke verre enn det.

Garn : spar garn
garnforbruk : 360g
Oppskrift : inspirasjon fant eg her

3 kommentarer:

  1. Den blir knalfin på ho garantert. Og det er som du sei berre å fikse det om den er litt vid. Det er fort gjort.
    Du får gjort mye syns eg sjølvmed så stor fam rundt deg. Tenk eg som klager på at tida ikkje strekker til og så er eg heime åleine på dagtid stort sett. jaja, ein ahr det os ein gjer det til. Ha ein stålandes dag vennen

    SvarSlett
    Svar
    1. Har dagane eg også aleine, og har brukt dei flittig til å strikke - stort sett heile dagene i det siste. For å få gjort det lille som står igjen på ein del julegaver. Feste tråder, sy sammen. Og noen må strikke de siste centimeterene. ;) Men har troa på å komme i mål nå.

      Slett
  2. Så koselig at du fant inspirasjon hos meg, ble kjempefin! 😊

    SvarSlett