fredag 6. april 2012

Ein liten kjole til ei lita tantejente

Ein av mange kjoler, selv om denne ikke blir til mine
kjoleglade jenter. Denne skal til ei tante jente. 
Ble spurt om eg kunne strikke en kjole til henne, 
siden det er fort gjort og strikke en kjole i str 1år så eg sa ja og slik ble den. 



Den hadde nok gjort seg bedre med ett bilde på selve jenta .
Men kanskje det kan la seg gjøre når prinsessa får den. :) 
 
Strikket i bomull sport og det gikk med 140g. 
 
Veronica fikk eit prinsesse kostyme for ei lita uke siden med krone til og alt. 
Men kronen har hennes småbrødre knekt, det syns jo så klart Veronica var veldig 
leit. Men da er det godt at mor fant ein krone oppskrift på Ravelry. 
Den blei ikke heilt  som orginalen men eg får prøve meg på flere så blir 
dei nok bedre etterhvert


 Her gikk det med 10g bomull sport.
Igjen er alt garn funnet i garnlageret mitt.
 

1 kommentar:

  1. Søt kjole. :0). Ser ikkje ut som frøkena er heilt fornøgd med krona, men du klarer nok å til ei perfekt ei til slutt. Søt denne også

    SvarSlett