mandag 2. april 2012

Søt jente kjole

Eg har ikke funnet tid i det siste til blogging eller 
generelt internett. Eg prøver og få strikket så mye som tiden
tilater, men det er blitt litt mindre tid til det også. 
Etter en måneds tid uten internett så har fire av fem barn 
vore syke her en stund hver. 

Eg fortsetter med garnslankingen min - aldrig vore så 
effektiv som siden nyttår. Men det trengs absolutt. 



Min kjole elskende datter - hun bor i kjoler hele året. 
Og det er jo ett "HAV" av nydlige kjoler eg kan strikke/hekle 
så dette er ikke siste kjole til denne frøkna. 

Kjolen er strikket i Kauni w-emc
Garnmengde : 160g  (str 6år) 

Garnbruk til og med mars : 4372g 
Innkjøp : fremdeles 750g - ja ikke kjøpt inn noe siden januar.  *STOLT*

1 kommentar:

  1. Eg har egentlig bloggpause no i påsken, men må kikke litt om der er noen det er lenge siden eg har sett og der var du.
    For ein skjønn kjole. riktlig lekker. Så kjekt å strikke slikt når dei berre elsker å bruke det.
    trasigt med mye syke barn. Skjønner att du lengter er vår og varme dager du også da. Håper du og dine får ei kjmepefin påske. klem fra sogn

    SvarSlett