onsdag 8. august 2012

27 ruter = heklet vest.

Eg har gjevnt og trutt strikket og heklet gjennom hele sommeren.
Men det å ferdigstille ein ting før eg starter på ein ny har eg jo klart ett problem meg. :D :D :D Går ikke ann å nekte på det nei. Men sånn plutselig så har eg mange ting ferdig på ein gong! Høres det kjent ut?

Først og fremst så har eg heklet på denne vesten ei stund. Først var planen at den skulle bli bursdags gave, men den ender nok opp som julegave nå siden eg ikke ble ferdig i tide. Og så ble den jo veldig mye større enn den skulle så får se hvor den ender opp.


Slik såg den ut før den ble sydd sammen og heklet kant av staver.
Og her ferdig montert og i action:




Kan i grunn kalle denne for ett resteprosjekt. For om du i grunn har 60-70 gram av samme farge, eg har brukt mest rødt - så kan du bruke litt av mange andre farger og til slutt få ein fin og fargerik vest.

Skal blogge litt i morgen og - har litt igjen men så kommer det :)

2 kommentarer:

  1. Det var en herlig vest, likte fargene godt! Kjempefin :)

    SvarSlett
  2. For ein fargerik og flott vest. Det er mye ein kan lage berre ein har iddene og garnrestene. Denne likte eg godt.

    SvarSlett