torsdag 22. november 2012

In a Barbie world

Mine jenter er jo så klart glad i Barbie. Og dei små søte dukkene trenger jo klær dei også. Men å kjøpe i butikken syns eg heilt ærligt er dyrt. Ein kjole med sko og litt tibehør koster fra 69 -99kr. Tja...då blei det heller bestemt at eg kunne strikke og hekle til dei.

Og Hanne skal i år ha Disney Princess, Adventskalender. Mens dei andre søskene skal ha pakkekalender. Men hu vet ikke at mamman har dei her som hun skal få.

Denne har eg "designet" selv.

oppskrift fra eit julehefte (skal finne ut hva for ett)

oppskrift : Ravelry

oppsjirft : Ravlry

Denne ble ikke heilt som eg såg den for meg i hodet mitt - men tror frøkna blir fornøyd selv om.

Den røde og lilla har eg selv "designet" den melerte er lik den rosa over. Veskene er også hentet fra samme julehefte.

Eg holder enda på med første marius-genser. Mønsteret på siste armen igjen, skriver første genser for hun samme har likegodt bestilt enda ein i str S. I tillegg har eg fått bestilling på "skappel-genseren" men den skal eg ikke strikke før til etter jul.
Og plutselig i dag fikk eg ein tlf og spørsmål om eg ville ha vaskejobb på skolen som jentene mine går på. Og det sier eg jo ikke nei til. Så på mandag har eg første dag på JOBB!!! :D

Så har litt og henge fingrene i frem over ja.

2 kommentarer:

  1. Så søte kjoler :) Er så kjekt med slike ting.
    Eg fikk masse kler til både barbier og dukker når eg var liten av min mormor, og det var så koselig å åpne slike pakker :)
    God helg til deg <3

    SvarSlett
  2. Så flott dei var. Flink edu som designer masse sånne sjølv. Ho vert nok henrykt for desse antrekka.
    gratulerer med vaskejobb. Du får det travelt fremover det er heilt klart. Men vi får rekke det vi rekker og resten får vi ta att etterpå. Klem

    SvarSlett