tirsdag 6. november 2012

Jo da, eg strikker og hekler fremdeles

Veldig lenge siden eg har blogget nå. Men har vore så mye etter skole/barnehagestart.... og dagene går jo sin vante gang. Og om kveldene er eg overstimulert. :)

Det går jo også i julegaver og diverse gaver som vanlig. Det er alltid noe på krok eller pinner. Men tror eg må være mer forsiktig å blogge gaver for flere og flere av famliemedlemmene er innom her med gjevne mellomrom.


Lille prinsessa mi var heilt giiiira då hu fekk prøve bursdagsgaven til søskenbarnet sitt. Ville jo ikke ha den av igjen, men når mor sa at hu heller skulle strikke ein til hennas bursdag i desember så gjekk den av. Og hu har ikke glemt nei "mamma skal strikke kjole til meg til bursdagen min" seie hu i barnehages støtt. Skjønningn min <3



Kjolen er strikket i Sisu og har gått med ca 250g.
Oppskrift : Maxi Top / Dress


Det går jo og i bursdags gaver - høst er ei travel tid med mange mange bursdager.

Mannen til mi kjæraste venninne måtte bare få ein Cardinal (angry bird) Han er til tider litt for opptatt av spillet syns hu. Så nå har han fått ein ekte ein å leke med. :D



2 kommentarer:

  1. Skjønner godt at hun gleder seg til kjole for den var helt nydelig. Heldig er hun :)

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole på ei kjempesøt jente. Du må fortelle ho att eg syns ho er kjempesøt. Og att ho må fortsette å minne mamma om att ho skal strikke kjole til henne:0). Kjekt att du blogger ein sjelden gong om ikkje anna. Kjekt å sjå ditt blide fjes. Ha ein fin dag og ei fortsatt god uke

    SvarSlett