mandag 14. januar 2013

Bursdags ønsker

Ja så nærmere det seg igjen den dagen i året som er min da!
Eg er ikke av den som har så store forventninger til denne dagen egentlig, det er tross alt en vanlig dag og hverdagen stopper ikke selv om eg har bursdag. :D
Men eg kan vel gå rundt og drømme om hva eg skulle ønsket å få på denne bursdagen min vel? Og i år har eg faktisk funnet noe eg har lyst på, for eg ikke sånn hvert år nei. "Hva ønsker du deg"?" spørr jo mange og så står ein der uten og vite hva ein skal svare. Typisk!?

Kanskje dette sjokker noen men eg ønsker meg denne ja:

Bilde lånt hos Tanum
Ja faktisk - eg selv er ikke så "fan" av Marius mønster, men eg kan jo strikke det til andre! :D

Ønske nr2 :

Bilde lånt hos Pickels

I denne er det mange mønster/oppskrifter eg har lyst å bryne meg på. Veldig mange!

Ønske nr3 :

Bilde lånt hos Bua dekor

Den var utsolt nå men skulle komme inn igjen. Dei var jo bare heilt nyyydelige.

Og så kan eg jo ønske med garn da til og ha oppi disse herlige korgene!!! :D

4 kommentarer:

  1. Kjempefin ønskeliste! Kanskje jeg koppierer, min dag nærmer seg også :)
    Den Pickles boka står øverst her!
    Da håper jeg du får ønskene dine oppfylt.
    Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  2. Det var fine ønsker det. Det er ei fin bok det der da. AHr den eg :0). Men ikkje den Pickles si strikkebok og dei kurvene der var jo bare skjønne da. Men det er leeeenge til eg ahr bursdag. så eg må vel skaffe meg det sjølv, viss eg skal ha det.
    Håper du får alt sammen til bursdagen din eg. klem

    SvarSlett
  3. Lurt å ønske seg inspirasjon og påfyll til bursdagen. Da får man ikke så dårlig samvittighet selv om man har mengder av restegarnet som ligger rundt forbi... :-)

    SvarSlett
  4. Og det eg ikke får kan eg kjøpe selv :D

    SvarSlett