fredag 10. februar 2012

Noe gammelt - broderte før eg ble hekta på strikk og hekling.

Ferdig 2000
Denne ble brodert og min eldste gutt som da var 2år elsket den - så den ble liksom hans når den var feridg.

Denne ble også brodert i år 2000

Denne er nesten ferdig kan ein vel sei - ferdig brodert men aldrig kantet. (år 2000) 

Denne ble påbegynt tidlig 2001, skulle bli ferdig til påske men det ble den ikke. 

Denne ble brodert til Bendikte da hun låg i magen, hun fikk den til jul av mammen sin, 
hun var 3,5 mnd til sin første jul. 

Ferdig brodert i 2002, men den ble skjev etter den var kantet og i 
sinne ble den gjemt vekk, enda ikke hengt opp.


Denne ble også begynt på i 2002 og er ikke blitt gjort mer med siden den gang.

Bryllups gave - 2006

Dette skulle bli en gave til min mann, begynte med godt mot i 1.okt. 2006.
10 november

15 januar 2007

Sist gang eg arbeidet på dette var i oktober 2007 og slik ser det ut i dag.

Så her har eg også ein del arbeid igjen også på meir enn ett broderi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar